Intrebarea saptamanii : Va mandriti ca sunteti romani ?


La Multi Ani romanilor de pretutindeni !

Unii se mandresc ca sunt romani, altii dimpotriva. Eu fac parte din prima categorie , nu am gasit vreun motiv suficient de puternic incat sa-mi reneg originile.
Ba din contra, in ultimele zile au fost cel putin doua motive de a ma mandri cu romanii mei: Romania a castigat pentru a 5-a oara consecutiv Campionatul European de Minifotbal si gimnasta Larisa Iordache a obtinut medalia de aur la Cupa Mondiala de la Stuttgart.

Acest articol a fost publicat în Intrebarea saptamanii și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Intrebarea saptamanii : Va mandriti ca sunteti romani ?

  1. razvydeva zice:

    Multumim.La multi ani si tie si tuturor!!!

  2. calinakimu zice:

    Nu am asemenea mandrii…
    Sunt RECUNOSCATOR Existentei pentru asocierea la actul creatiei.

Lasă un comentariu

