Intrebarea saptamanii : Ti-ai dona organele dupa moarte ?


 

Acest articol a fost publicat în Intrebarea saptamanii și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Intrebarea saptamanii : Ti-ai dona organele dupa moarte ?

  1. superaraval zice:

    Mi se pare cel mai mare bine pe care il poate face un om… Dar e putin gresita intrebarea:dupa moarte e cam greu sa se mai aleaga ceva de tine.Daca as fi in moarte cerebrala ,cu cea mai mare placere si as face-o fericit.daca pot lasa ceva in urma ,o parte din mine,mi-am atins scopul pe pamant 🙂

  2. DA !!e cel mai bun lucru pe care il lasi dupa ce inchizi üsa””..si apoi sa te perpelesca un pic ( ce ramane din tine ) si sa-ti arunce cenusa ,cine te iubeste, acolo unde ti-a fost tie cel mai drag din viata si din lume !! eu asa am lasat „”vorba”” la ai mei !!

Lasă un comentariu

