Final de sezon X Factor


upfronts2013_x_factor__131216233438
S-a mai incheiat un sezon de X Factor.
Un sezon in care am vazut multi concurenti mai talentati decat in alte editii; un sezon in care, pentru prima data, batalia finala s-a dat intre doua fete.
Totodata, a fost sezonul in care am fost foarte placut surprinsa de evolutia unui concurent strain, italianul Alessio Paddeu, care a reusit sa ajunga in finala si care ar fi meritat in egala masura cu fetele finaliste sa castige trofeul X Factor.
A mai fost un sezon in care nu am inteles rostul Trupei 69 in finala, in detrimentul altor concurenti precum Nicoleta Nuca, de exemplu.
Una peste alta, a fost o editie de X Factor care mi-a placut, poate si pentru faptul ca juriul a avut o noua componenta, iar mentorii si-au pus amprenta asupra concurentilor mai puternic decat oricand.
Despre castigatoare pot spune ca mi-a placut, e o realizare extraordinara pentru ea sa castige un astfel de concurs la o varsta atat de frageda, insa pentru mine adevarata castigatoare este Alexandra Crisan, o voce cu un timbru unic in peisajul muzical de pe la noi. Sper ca drumul ei in muzica sa continue si acest concurs sa fie doar un prim pas spre o cariera in domeniu.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Final de sezon X Factor

  1. Milu zice:

    Până în ultima clipă am sperat să câştige Alexandra…dar n’a fost să fie. Asta e.

Lasă un comentariu

