Despre zona de confort


Tolsto

Sunt ceva ani de când tot aud vorbindu-se de zona de confort și despre nevoia de a ieși din acest cerc. În primul rând să clarificăm un lucru foarte important. Eu nu știu ce e acela confort. De când exist pe acest pământ sunt în căutarea propriului confort, de unde concluzia că eu sunt mereu în afara zonei de confort. Ar cam trebui să mă cheme cineva înapoi, așa cum mă chema mama pe vremuri la masă. Să-mi recuceresc zona de confort, zic. Oare cine mi-o fi furat-o?

Redevind serios, deși nu știu dacă sunt în stare, prin zona de confort ar trebui să se înțeleagă spațiul în care un individ se simte bine. E spațiul pe care îl cunoaște și în care dă randamentul cel mai bun. Eu nu cred în teoria de a ieși din zona de confort deoarece, dacă acest lucru s-ar petrece, aș fi nefericit. Să…

Vezi articol original 261 de cuvinte mai mult

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Despre zona de confort

  1. calinakimu zice:

    Nu poti sa te afli in zona ce confort in afara gasirii centrului tau fiintial, spiritual. La periferia fiintei, acolo unde se afla covarsitoarea majoritate, NU a fost, nu este si nu va fi decat CONFLICT.

Lasă un comentariu

