Recomandari carti


Ce carti imi recomandati ? Ce ati mai citit in ultima vreme ?

Acest articol a fost publicat în Carti și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Recomandari carti

  1. Eu iti recomand Egipteanul de Mika Waltari. E o carte despre viata unui medic egiptean din antichitate – Sinuhe, prezentata intr-o maniera amuzanta.
    Link-ul de unde poti descarca aceasta carte este aici:

    https://www.dropbox.com/sh/w3ao81ncruzwc6m/LOrgcg20pJ

  2. Excelentă recomandarea Laurei Apetroaie.
    Este un gen de memento remarcabil!
    Momentan, citesc Cele patru legăminte(Cartea înţelepciunii toltece) de don Miguel Ruiz.
    Cred că ar corespunde diversităţii tale spirituale.
    Onu

  3. racoltapetru6 spune:

    Eu îți recomand o carte pentru copiii mari și mici: „Revolta din ogradă”, pe care ți-o trimit gratuit dacă-mi dai adresa poștală pe e-mail-ul meu, petrutz34@yahoo.com🙂

  4. Pisica Neagră spune:

    Salut!
    Chiar mă gândeam la o asemenea postare și la mine pe blog, dar am deja o întreagă listă de cărți în așteptare, așa că am mai amânat.
    Acum citesc 1984 – George Orwell, Viața ca o pradă – Marin Preda și La marginea lumii – Astrid Wendlandt. Le recomand pe toate!
    Spor!🙂

  5. ganduri spune:

    Nu stiu ce gen de carti citesti, dar mie mi-a placut Daniela Zeca- Istoria romantata a unui safari, ce face parte dintr-o trilogie, in care urmeaza- Demonii vantului si Omar cel orb. Lectura placuta!

  6. calinakimu spune:

    Este o chestiune sensibila, care tine de natura fiecaruia. Ca recomandare generala…ar fi aceia sa nu-ti pierzi vremea cu romane la „moda” , sau poezie la kg. Cartea trebuie sa te informeze, nu sa te formeze. Informeaza-te despre notiuni anatomice, fiziologice si psihologice, despre filosofiile lumii si despre marile religii, ce au sustinut marii invatatori. Este nevoie de un bagaj pe care sa-l folosesti „indoindu-te” de acele „adevaruri”. Trebuie sa le treci prin mintea/inima ta…Fereste-te sa ramai in lumea imaginara a cartilor… Fiecare este o carte in SINE, ce se scrie clipa cu clipa…descoper-o si fii creatoarul/a constienta a propriei si celei mai fascinate carti : TRAIREA. Este o carte fara sfarsit…scrisa cu viata.

  7. Eu îți recomand cartea pe care am terminat-o recent.
    Se numește Natașa, bărbații și psihanalistul, Natașa Alina Culea

    Am trăit această carte și am simțit-o ca o parte importantă din mine. Am citit-o cu emoție, cu inima, iar a părăsit corpul meu pentru a se putea bucura de poveste, de o călătorie unică, fără să bănuiască o secundă faptul că aceasta va fi o călătorie atât de importantă – o călătorie în care a simțit, a văzut, a trăit, a plâns, a râs și s-a emoționat atât de tare. A făcut această călătorie pentru a fi alături de Natașa.. și a terminat această călătorie regăsindu-se pe sine. Da, și Natașa s-a regăsit, dar nu numai ea, ci și inima mea plină de iubire. Iubirea – resursa infinită, care face totul posibil.

    Nu este o carte motivațională, dar te va motiva, prin simplitate. Te va încuraja prin puterea exemplului, îți va reda forța interioară prin poveste, te va atinge cu emoții atât de greu de descris în cuvinte.

    Vă recomand romanul Natașa, bărbații și psihanalistul tuturor celor care aveți nevoie de regăsire interioară, de răspunsuri, de emoție, încurajări și pe cineva mereu alături, chiar dacă El nu este acum lângă voi. Nu aveți nevoie de un el, ci de ea, dar mai ales de voi!,

    https://bookcaffe.wordpress.com/2015/02/25/natasa-barbatii-si-psihanalistul-natasa-alina-culea/

    Pe blog găsești și alte recomandări. Lectură plăcută!🙂

Lasă un comentariu

