Bancul zilei


copil-care-radeUn tip dă să traverseze strada… O voce, în spatele lui:

– Nu traversa !

Omul nu traversează şi… un accident groaznic: trece un autobuz pe roşu, pietonii mor toţi !

Ajunge omul la gară, dă să cumpere un bilet la tren, aceeaşi voce:

– Nu cumpăra bilet la trenul ăsta!

Omul nu cumpără şi a doua zi află că trenul a deraiat şi au murit toţi călătorii.

– Doamne, îţi mulţumesc că ai grijă de mine, spune omul cu voce tare.

– Nu este Domnul, sunt eu, îngerul tău păzitor !

– Îngerul meu păzitor! Ştii, tare mult mi-am dorit să te văd, nu ai putea să te transformi într-o gâză?

Un fluture vine şi se aşează în palma omului. Omul striveşte în pumn fluturaşul, mormăind printre dinţi:

– Unde erai, mă, când m-am însurat?

Acest articol a fost publicat în Bancul zilei și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu

