Azi a fost baba mea


123795_dochia

Ziua de azi a fost aleasa de mine pentru a-mi gazdui baba.🙂
Dimineata a inceput cu un vant puternic si nori pe cer, iar spre dupa-amiaza soarele a fost generos si si-a aruncat razele asupra noastra.
A fost o zi exact ca mine : uneori vulcanica si exigenta cu cei din jur, alteori calma si zambitoare. Cate putin din fiecare.
Mi-a placut ca a fost o zi care s-a potrivit cu felul meu de a fi.
O fi fost doar o simpla potriveala sau chiar sunt adevarate chestiile astea cu babele?
Voi v-ati ales o baba? Credeti in obiceiurile acestea ?

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Azi a fost baba mea

  1. Ileana spune:


    Floarea primăvară. Astăzi uita cine esti si trezi la viață o dată cu natura. Fii un fluture plin de viață și să stea pe prima floare a puritatii. Ziua a fi senină ta ca infinit. La mulți ani, floare de primăvară! > 3

  2. me spune:

    Interesant blog…
    Da, mi-am ales baba… pe Ali Baba ! Nu m-am ales decat cu cei 40 de pirati de internet de la Google… aia care ne umbla pe la editoarele de texte !🙂
    8 Martie fericit !

  3. mariusoliviu spune:

    Știe cineva cum s-a numit baba de azi? A doua zi din martie a fost baba de vară, pe 6 a fost baba de lapte (vorbă din Oltenia) dar în afară de cele 4 știute, rămân 5 nenumite…

  4. hmm greu de spus cat credem.. eu stiu de ceva ani ca-ti alegi baba dupa data nasterii (17= 8 martie)… !!
    dar tu azi cu vantul … te-ai cam intrecut cu gluma !! nu poti fi asa de .. vijelie…!!!

  5. Nu cred, dar am ales; cea de a doua zi a lunii martie a fost baba mea. Îți doresc o primăvară frumoasă și să rămâi așa cum zici că ești.

Lasă un comentariu

