Intrebarea saptamanii : Ati tinut post ?


 

Acest articol a fost publicat în Intrebarea saptamanii și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Intrebarea saptamanii : Ati tinut post ?

  1. ganduri zice:

    partial…! 🙂

  2. paul zice:

    De data asta n-am ținut post poate anul viitor 😉

  3. Ileana zice:

    Nu, nu am tinut post. In primul rand nu imi permite sanatate, in al doilea rand postul adevarat nu tine nimeni, poate o face pentru sanatate lor, pentru ca un post adevarat doar pe la manastire se mai tine, daca…se mai tine 😉
    O zi frumoasa!

  4. calinakimu zice:

    Eu nu mai mananc carne si proteine animale de multa vreme… Nu din motive de sanatate sau religioase…Din convingere. Dar post nu tin, cu toate ca am experimentat postul negru, iar descoperirile au depasit ceea ce crede lumea despre post. Am scris despre asta pe blog.

Lasă un comentariu

