S-au schimbat regulile in box ?


Aceasta e intrebarea care imi vine in minte dupa ce am vazut meciul dintre Floyd Mayweather si Manny Pacquiao. S-au schimbat regulile in box si acum castiga acela care loveste mai putin ?!
Asa-zisul meci al secolului mi s-a parut un meci sub asteptari, ba mai mult … un meci care ridica semne de intrebare cu privire la decizia finala.
Nu sunt pasionata in asa masura de box incat sa am preferati, insa eu am vazut ca Pacquiao a lovit mai mult, a atacat continuu, in timp ce Mayweather nu a facut decat sa fuga de adversar, a stat permanent in defensiva, asteptand ocazia sa mai loveasca din cand din cand. Si a asteptat pana cand s-a terminat meciul.

mayweat-790x512

Surprinzator a fost ca arbitrii au considerat ca Floyd Mayweather este castigator la puncte, alimentandu-i acestuia parerea extrem de buna pe care o are despre el insusi si dandu-i ocazia sa strige ca apucatul: Sunt numarul 1, sunt numarul 1, intru in istorie.
Nu stiu de ce, dar in momentele alea mi-am adus aminte de Geoana cand striga ca e presedinte, numai ca pentru el s-a incheiat nasol.🙂
Una peste alta, ma asteptam la mai mult de la Mayweather in meciul asta, la cum se lauda singur. Ma asteptam la un meci in care sa se impuna clar, in care sa loveasca in mod repetat adversarul, asa cum Pacquiao a facut-o de cateva ori, aplicandu-i niste serii de lovituri si bagandu-l in corzi.

manny
Sincer, eu nu as zbiera asa ca el ca sunt cel mai tare atat timp cat practica un joc defensiv, bazat pe fuga, pe eschive si pe tactica de a astepta doar greseala adversarului.

cedgg5bviaegxx2

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la S-au schimbat regulile in box ?

  1. calinakimu spune:

    Nu m-am uitat la meci. Consider ca boxul, ca multe alte deprinderi violente din viata noastra, nu-si are rostul, dimpotriva…dar nimic nu ma mira. De multa vreme…nimic nu mai este „intamplator” , in special acolo unde se presupune ca ar trebui sa prevaleze valoarea.

  2. paul spune:

    N-am văzut meciul dar se pare ca Mayweather a fost mai norocos😉 Oricum eu mă așteptam la o victorie decisivă a unuia dintre cei doi.

  3. racoltapetru6 spune:

    Oare câte meciuri ale secolului vom mai vedea într-un jumătate de secol?!

Lasă un comentariu

