De Ziua Dorului, mi-e dor …


missing-bmpAzi, pentru prima data, Romania a sarbatorit Ziua Internationala a Dorului.
Initiatorii acestei sarbatori sunt Cornel Ilie si membrii trupei Vunk, care au compus si un imn al acestei zile. ”Fa-mi cu mana” se numeste el si azi i s-a lansat si clipul.

Azi am realizat ca nu stiu sa dau o definitie dorului, dar stiu ca mi-e dor de multe.
Mi-e dor …
… de copilaria mea , poate ca asta e cel mai puternic dor al meu. Mi-e dor de zilele in care n-aveam nici o grija, in care nu-mi pasa de nimeni si nimic, mi-e dor de zambetul meu de copil si de nazdravaniile pe care le faceam.
… de prietenii mei, asa cum erau ei in copilarie, de timpul acela petrecut impreuna.
… de jocurile noastre : flori, fete si baieti ; frunza ; tara, tara vrem ostasi ; ratele si vanatorii ; leapsa .
… sa desenez cu creta pe asfalt, sa fac sotronul.
… sa-mi imprastii jucariile prin toata casa.
… de parintii mei tineri.
… de fratele meu copil descoperind viata din jurul nostru.
… de excursiile cu clasa.
… sa alerg prin iarba.
… sa culeg flori.
… de liniste si de cateva clipe de singuratate.
… de cuvinte sincere si calde.
… sa rad cu pofta pana cand simt ca nu mai pot respira.
… de plimbarile lungi prin parc.
… sa dansez pana nu ma mai tin picioarele.
… sa ma duc la colindat de sarbatori.
… de bunicul si de povestile lui.
… de cantecul greierilor noaptea.
… de cei ce nu mai sunt.
… de meciurile cu Hagi.
… sa ma dau in leagan.
… de casuta mea din copac.
… de perioada facultatii.
… de locuri umblate.

Mi-e dor de mine.

Voua de ce / cine va este dor ?

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la De Ziua Dorului, mi-e dor …

  1. calinakimu spune:

    Incearca sa nu mai actualizezi trecutul…mort. PREZENTUL, dincolo de interesele, preocuparile, scopurile tale…este MINUNAT, este viata, bucurie, zbor, iubire. FII astfel…
    Ziua „dorului” este o facatura, o inventie…Sarbatorim cate ceva…indiferent ce…deoarece viata omului a devenit searbada, formala, opaca, terna, ipocrita…Adica este orice, numai VIATA nu. Ce-ar fi sa sarbatorim in fiecare clipa EXISTENTA ?!

  2. qwykx spune:

    eu tot timpul numai la asta ma gandesc, e ca un „zgomot” de fond

  3. Nu spun, mi se face rău!🙂
    Onu

  4. Lorelei spune:

    si mie imi este dor de copilarie si de prietenii din copilarie
    dor de mare si de plaja
    dor de liniste

  5. Alex Burda spune:

    De iubita mea și de libertatea fericită a lipsei de griji.🙂

  6. Poate că și mie mi-e dor de perioada copilăriei… Și mi-e dor de bunicul, care a murit în urmă cu 15 ani și mi-e dor de sora mea plecată în SUA.
    Noapte bună!🙂

  7. Ileana spune:

    Dor, dor de mine…dor de copilarie, dorul ma pandeste la orice pas…

  8. fata veselă spune:

    De foarte multe amintiri și oameni! De asta mi-e dor! Și aș face o mică rectificare, dacă-mi permiți. Melodia e lansată mai de mult.

Lasă un comentariu

