Bancul zilei


copil-care-radeUn tanar insurat merge la preot sa se spovedeasca:
– Tinere, ce pacate ai?
-Parinte, eu sunt antrenor de fitness si la munca vad foarte multe femei…
– Ai pacatuit cu gandul?
-Nu parinte, eu doar m-am frecat de o femeie in timp ce ii aratam cum se face un exercitiu. Nu am facut nimic decat ca ne-am atins corpurile…
– Este la fel de grav! Ori ca atingi, ori ca bagi, e acelasi lucru! Pentru asta trebuie sa spui de trei ori Tatal nostru si sa pui in cutia milei 100 de euro!
Tanarul nemultumit, spune rugaciunile si cand da sa iasa din biserica, preotul la el:
– Tinere, iar pacatuiesti! Nu ai pus banii in cutie!
Tanarul ii raspunde:
– Parinte, eu i-am atins de cutie! Ori ca atingi, ori ca bagi, e acelasi lucru!

Acest articol a fost publicat în Bancul zilei și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Bancul zilei

  1. Ioana zice:

    Ha Ha Ha bun bancul mi-a placut mult

  2. calinakimu zice:

    „Iubeşte-ţi aproapele…ca pe tine însuţi”…spune Biblia.

    Prea sfântul a iubit odata
    Şi Biblia a pângărit-o
    Aproapele era o fata
    Şi prea de-aproape…a iubit-o

    Se poate şi asa…

Lasă un comentariu

