Melodia de joi : Sandra N & Adrian Sina – Ma dor ochii, ma dor


Acest articol a fost publicat în Melodia de joi și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Melodia de joi : Sandra N & Adrian Sina – Ma dor ochii, ma dor

  1. Reteteyummy spune:

    Super! ieri am auzit-o pt prima data intr-un magazin. Nici n-am auzit-o bine,iar fie-mea m-a intrebat daca-mi place… N-am stiut ce raspuns sa-i dau,dat fiind ca a trecut pe langa mine. Poate doar putin din refren m-a atins la auz. Mi-a zis ca e in mare voga,ca toti colegii ei de la liceu numai p-asta o fredoneaza. Am ajuns acasa,am uitat de ea,pana aseara cand mi-am amintit. Am cautat-o pe youtube,am ascultat-o si am constatat ca-mi place. Influentele de etno de la refren in combinatie cu pop-ul de la strofe….e super! chiar imi place! Am descarcat-o si…o ascult intruna!🙂 O zi….fara durere de nimic,iti doresc!🙂

  2. si ma dor ochii, ma dor
    de stat la calculator🙂

  3. Ileana spune:

    Frumos! Multumesc draga mea!❤ Sa ai zi de joi asa cum iti doresti!😉

Lasă un comentariu

