Tag: 20 intrebari


In urma cu cateva zile, Mami m-a invitat sa raspund la 20 de intrebari si ii multumesc pentru ca s-a gandit si la mine.
Azi mi-am facut timp si iata cum mai afla lumea cate ceva despre mine.🙂

1. La ce ora te-ai trezit azi dimineata?

La ora 7.10, nu am incotro.

2. Numeste un lucru bun pe care il faci in orice circumstante, fara exceptie.

Imi pastrez calmul.

3. Numeste un defect de al tau.

Sunt cam cicalitoare.

4. Numeste un lucru pe care il recomanzi dar pe care tu nu il respecti intotdeauna.

Beti multa apa !🙂

5. Ai o prietena/prieten care iti stie toate amanuntele vietii?

Am, dar in ultima vreme nu i-a mai permis timpul sa-mi stie unele amanunte ale vietii. Toate amanuntele vietii mele le stiu doar eu.

6. Ai animale de companie?

Nu. Are frate-miu si pentru mine. Surplus chiar.🙂

7. Ai vreun obicei ciudat?

Am mai multe, dar prefer sa le pastrez pentru mine. Va spun doar ca tin de „ obsesia ” mea pentru ordine si curatenie.

8. Cu cine dormi noaptea?

Cu cine vreau eu.🙂

9. Cum reactionezi cand te enervezi?

Ma enervez rar, folosesc un ton mai ferm si tin morala omului.

10. Cum decurge o zi din viata ta?

Trezire, mancare, serviciu, iar mancare, hoinareala pe net🙂, cate o iesire prin oras (mai rar in cursul saptamanii), culcare si visare. Mai in detaliu nu pot spune.

11. Ai propria sursa de venit sau depinzi de cineva?

Am venitul meu propriu si e tare bine asa.

12. Preferi ceaiul sau cafeaua?

Ceaiul. Imi place si cafeaua, insa imi provoaca o stare de agitatie.

13. Ce obiceiuri nu iti plac la alti oameni?

Nu-mi plac oamenii nesimtiti, obraznici si lipsiti de cei 7 ani de acasa.

14. Ai vreo fobie?

Nu.

15. Ce ai visat ultima oara?

Am visat ca eram cu rudele mele la masa.

16. Daca te-ai intalni cu vreun pestisor auriu ce dorinta ai vrea sa iti indeplineasca?

Sa-mi dea nemurirea si tineretea vesnica.🙂

17. Ce nu iti place la tine?

Ca sunt prea atenta la detalii uneori si risc sa pierd esentialul.

18. Ce crezi ca ai tu si multi oameni din jurul tau nu au?

Calmitate.

19. Ce mancare nesanatoasa iti place cel mai mult?

Cartofii prajiti.

20. Cum crezi ca vei fi peste 5 ani?

Nu stiu, voi vedea atunci. Nu ma preocupa in mod special, ma concentrez pe prezent.

Dau mai departe acest set de intrebari tuturor celor interesati.🙂

Regulile acestui tag sunt:

Multumeste-i persoanei care te-a nominalizat.
Raspunde la cele 20 de intrebari.
Nominalizeaza alti bloggeri la randul tau care sa il preia.

Sa fiti iubiti !

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Tag: 20 intrebari

  1. Mami spune:

    Ma bucur ca ti-ai facut timp pentru asta :* foarte interesante raspunsurile tale. Rar intalnesc oameni calmi. Mie mi se spune uneori „esti cea mai calma persoana pe care o stiu!”. Ma bucur ca nu sunt singura pe lume desi cred ca tine mai mult de autocontrol.

Lasă un comentariu

