Tudor Chirila – Moarte ideala


tudor_chirila_vama_veche_turneu_in_Cand am sa mor, sa vina Vantul
Sa bea vin alb cu mama mea,
Iar soarele sa isi ia gandul
De-a lumina altundeva

Nu am nevoie, cred, de frunze
Ca sa danseze-n jurul meu
Si nici de bulgari pe cosciug,
A devenit deja cliseu.

M-as multumi cu trei prieteni
Si cu o Zana din Obor,
Un preot, dar sa joace bine,
Sa fie, asa, ca un actor!

Sa nu dureze mult cu slujba
Si sa se planga moderat
Iar cineva s-opreasca drujba
De la mormantu-apropiat!

Ce daca-i cineva si-acolo?
O data-n viata mor si eu!
Iar drujba aia poa’ s-astepte
Plus ca … ne vede Dumnezeu.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu

