Fluturi, fluturasi si La Multi Ani !


Wings

La Multi Ani tuturor sarbatoritilor zilei si La Multi Ani mie !
Fiind usor racita, am preferat sa-mi petrec ziua acasa cu cativa apropiati.
Am primit flori, bomboane si ce mai primeste o femeie de ziua ei, printre care si cartea Irinei Binder, Fluturi .
Auzisem multe despre aceasta carte si, nerabdatoare, m-am apucat sa o citesc chiar de azi. Am citit ce am citit si m-am mai oprit dupa vreo 4 ore.
Este o carte usor de citit, scrisa intr-un stil lejer, dar care te atrage sa mai citesti o pagina, inca o pagina si tot asa. Are acel ceva care te tine lipita de ea. Nu stiu de ce, tind sa cred ca acest lucru se intampla doar femeilor. Cine a citit-o stie ce vreau sa spun.🙂
Intr-un final, m-am desprins de ea, dar … mi-am scapat ambele telefoane din mana ( pe rand), am varsat paharul cu apa, chestii care mie nu mi se intampla.
Oare asa efect sa aiba cartea asta, sa produca asa emotii ? Si sunt de-abia la inceput.
Cei care au citit-o imi pot spune.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Fluturi, fluturasi si La Multi Ani !

  1. mamadematei spune:

    La mulți ani frumoși și minunați! Întârzierea nu se pune😀

  2. Reteteyummy spune:

    La multi ani,Buburuza! Scuze pt intarziere!🙂

  3. fata veselă spune:

    La mulți ani și multă sănătate! Da, eu am citit-o acum 2 ani, când doar ce apăruse. Pe mine m-a marcat cartea asta, e una din cele 3 cărți care mi-au marcat existența. Am bocit ceva și m-a făcut să văd viața din altă perspectivă, deși mulți o blamează și o consideră siropoasă.

Lasă un comentariu

