Azi am descoperit toamna


peisaj-de-toamna-1280x800In cazul in care cineva ma intreba daca imi place toamna, raspunsul era Nuuuuu.
Nu-mi place frigul, nu-mi plac ploile lungi de toamna, nu-mi plac copacii cu frunzele cazute.
Pana azi.
Azi am stat minute intregi uitandu-ma pe fereastra fara sa vad nimic. Pana cand, deodata, am simtit o tresarire.
In fata mea se afla o minune. O minune a naturii. Un copac superb aflat in gradina blocului vecin, un copac pe langa care trec zilnic si pentru care nu am avut ochi pana acum. Culorile pe care le au frunzele lui in aceste zile nu cred ca le-au gasit nici cei mai mari pictori . Un galben ruginiu care, in bataia soarelui, prindea o stralucire aparte.
Lasandu-mi privirea mai jos, am descoperit un covor de frunze, care desi nu mai au viata, par mai vii ca niciodata.
Am inceput sa privesc cu nerabdare in jur si totul mi s-a parut frumos. Un tablou viu aveam in fata si nu-mi venea sa cred cat imi place. Parca nimic nu mai avea legatura cu toamna aceea pe care eu nu o plac si mi-am dat seama ca, de fapt, eu de-abia azi am descoperit toamna cu adevarat.
Nu stiu daca o sa devina anotimpul meu preferat, insa, cu siguranta, nu voi mai spune ca nu-mi place toamna.🙂

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Azi am descoperit toamna

  1. Toamna fără ploile tipice ar fi de-a dreptul formidabilă!🙂

  2. Si eu am spus de multe ori ca nu imi place toamna si tot de multe ori mi-am dat seama ca este frumoasa.

  3. Buburuzo, fugi ! Caci plopii si rasurile spun ca vine-un vant de toamna rascolind padurile…🙂
    Daca a inceput sa-ti placa toamna, nu-i a buna… e semna ca incepi sa imbatranesti. Fugi, Buburuzo, fugi in eterna primavara !…

  4. Sinceră, din sufletul plin de frumusețea toamnei, vine această destăinuire. Îmi place gândul expus și veșmântul cu care l-ai împodobit, încât am văzut acel tablou feeric. Inspirație și să ai spor!

  5. Mami spune:

    Ceva de genul ăsta am pățit eu ieri în parc. Era călduț afară și a părut totul așa de frumos…

Lasă un comentariu

