Recomandari


Ce seriale imi recomandati ?
In sezonul rece, stau mai mult prin casa si am chef de urmarit filme, dar si seriale.

seriale-860x450

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Recomandari

  1. calinakimu spune:

    Este păcat de timpul irosit în fața televizorului…

    • Nu ma uit la TV, ci le vad online. Sunt multe seriale interesante. Am urmarit The Mentalist si Lie to me.

      • calinakimu spune:

        Încerc să spun că nu merită în general….să ne pierdem vremea cu ce fac alții, cu filme, seriale…Dar se pare că fiecare tebuie să decidă pentru el ce crede că este mai bun(?!). Recunosc că nici eu nu am gândit așa… din prima.

  2. skivomady spune:

    Supernatural,pe care il urmaresc de 4 ani:)) si DaVinci’s demons mi-a placut foarte foarte mult

  3. fosile spune:

    Filme normale, ca serialele te leaga.
    Comedii,documentare .

Lasă un comentariu

