Vreau ca Andreea Mantea


andreea_manteaAseara am avut programare la coafor pentru a mai tunde putin varfurile si a da o forma noua parului meu. Nici nu apuc sa ma asez bine pe scaun, ca langa mine apare o tanara ce o abordeaza pe coafeza care deja incepuse sa se ocupe de parul meu. Si am asistat la urmatorul dialog :
– Buna seara, as vrea sa-mi aranjez si eu putin parul la dvs. Sunteti libera ?
– Dupa cum se vede, nu. Tocmai am o clienta pe scaun. Dar va aranjez cu mare placere putin mai tarziu.
– Acum nu se poate ? ( Eu in timpul asta ma intrebam daca tipa chiar vrea sa ma ridic de pe scaun asa cu parul tuns doar pe o parte si sa-i cedez ei locul. )
– Nu se poate acum deoarece ma ocup de clienta ce o am pe scaun.
– Aha.. Cam cat mai dureaza ?
– Vreo 20-25 de minute, mai am o doamna cu programare si apoi va pot lua si pe dvs.
– Asa tarziu ?
– Programarile au prioritate, imi pare rau.
– Aha …si cat ma costa aranjatul asta ?
– Depinde cum vreti sa va aranjez. Cu bucle, cu parul intins, lasat liber, strans si ridicat la spate, cum doriti ?
– Cam asa ceva. (Discutia se purta in timp ce coafeza se ocupa de parul meu.)
– Cam asa cum? V-am spus mai multe variante.
– Aranjat pe la spate. Nu aveti un catalog ?
– Ba da, sunt mai multe, luati un loc, va uitati pe ele si va decideti.
– Mai bine nu, faceti-ma ca Andreea Mantea cand a fost ea la petrecerea Antenei 1.
– Cum a fost? Nu stiu, nu prea o urmaresc pe Andreea Mantea.
– Nuuuuuu??? E o tipa frumoasa si mereu aranjata, bruneta …
– Stati asa, nu mi-o descrieti pe ea, mai bine explicati-mi cum e coafura pe care o vreti.
– V-am zis, exact ca a ei.
– Stiti ce? Luati loc pe canapea si vorbim mai in detaliu dupa ce termin cu clienta de pe scaun.
– Si cat ma costa ?
– In jur de 40 si ceva de lei, depinde cum va fi coafura.
– Pai v-am zis cum va fi, cat costa vreau sa stiu.
– V-am zis si eu, 40 si ceva de lei.
– 40 si cat ?
– 42-43, cam aici.
– 42 sau 43? ( Deja ma apucase o stare de nervi greu de descris.)
– Nu stiu, domnisoara. Mai bine intrebati la casierie, eu trebuie sa ma ocup de clienta din fata mea.
– Pai eu ma coafez la dvs, nu la casiera.
– Si eu va coafez, nu va incasez banii. Ma lasati sa ma concentrez pe ce fac acum? Ma ocup putin mai tarziu si de parul dvs. ( In gandul meu spuneam: N-as putea sa ma ocup eu de parul ei?)
– Atunci peste cat timp sa revin? Ca ma duc pana acasa sa ma imbrac cu hainele de oras si las coafura la final.
– Peste 40-45 de minute.
– 40 sau 45?
– 45.
– Deci, sigur nu se poate acum ?
– Nu.
Cu greu m-am abtinut sa nu intervin in conversatie. Aveam atatea intrebari si replici pentru ea, dar am zis sa nu dau amploare situatiei.
Cand am vazut-o iesind, eu si coafeza am rasuflat usurate ca am scapat ; eu definitiv si coafeza pentru urmatoarele 45 de minute.
Dar ce credeti? Peste 15 minute a fost inapoi. Dar, de data aceasta, s-a indreptat catre coafeza de alaturi.
– Am revenit, poate sunteti dvs libera acum, colega dvs nu a avut timp de mine.
– Tocmai ce am terminat o clienta, luati loc , ma ocup eu de dvs acum. Cum doriti sa va aranjez?
– Cum adica? Nu ati fost atenta la discutia mea cu colega dvs? Vreau ca Andreea Mantea.
Norocul meu ca, tocmai atunci, ma pregateam sa plec. N-as mai fi avut rabdare sa aud si conversatia ce urma sa aiba loc. Dar mi-a fost tare mila de coafeza aceea. Nu stiu cum a scos-o la capat cu tipa ce se vroia ca Andreea Mantea.
In incheiere, pot spune doar … Fereasca Dumnezeu !

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Vreau ca Andreea Mantea

  1. Unii clienti sunt chiar imposibili . SI eu lucrez intr-un salon , ca frizer …intr-o zi aveam la coada vreo patru clienti si vine unul cu tupeu sa il bag in fata pentru ca se grabeste . II zic ca nu pot pentru ca a stat lumea la rand si cu orele . Apoi , ma intreaba daca e bine in jumatate de ora . Raspuns : nici daca ii tund pe toti zero nu termin patru persoane in jumatate de ora . Se supara si pleaca …
    Cazuri ca acesta se intampla des , cel mai tare mi-a placut cand mi-a venit un client si mi-a aratat o poza cu Justin Bieber ca model pentru tunsoarea lui .:D

  2. ecoarta spune:

    „Nişte” unele doar atât ştiu: să arate ca…Restul nu mai contează!

  3. OMG!!!! M-am amuzat teribil! Mă întreb, oare tipa era pentru prima dată într-un coafor? :)) Săracele coafeze!

Lasă un comentariu

