James Levine – Jurnalul albastru


jurnalul-albastru_1_fullsize

  • Acum sunt o adevarata experta in regretele barbatilor. E un sentiment care nu tine cont nici de rang, nici de avere. Sotul, preotul, tatal, profesorul, doctorul, afaceristul, fiul, bancherul, hotul si politicianul sunt cu totii capabili de regrete. Din ziua in care tata si-a dat la iveala regretele, am reusit sa le recunosc in toti barbatii pe care i-am intalnit.

  • Sustin cu tarie ca cei mici se adapteaza repede. Lipsa de experienta si curatenia sufleteasca sunt o binecuvantare, pentru ca pe o panza alba ca neaua nu-s nici forme, nici umbre, nici culori. E mult mai usor sa pictezi pe o panza goala decat pe una pe care s-a pictat deja.
  • Ascensiunea si decaderea fac parte din destinul oricarui mare conducator.
  • Viata e la fel de firava precum aceea a unui cuvant care a intrat sub guma de sters.
  • Judecata este umbra pe care o arunca ideile preconcepute.
Acest articol a fost publicat în Carti și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la James Levine – Jurnalul albastru

  1. Flori Radu spune:

    Cartea aceasta a fost.. extraordinară.
    N-am cuvinte.

  2. odelyna7 spune:

    Am citit cartea si m-a impresionat! Mi-a placut mult!!!

  3. calinakimu spune:

    Regretele sunt inutile.Trecutul este mort si asa sa ramana.
    Ascensiunea si decaderea fac parte din destinul nebunilor.
    Viata nu este firava, este insa schimbatoare prin moarte si renastere.
    Da, judecata este o preconceptie…
    Parerea mea…

    • Ai citit cartea ? Cand fapte din trecut iti marcheaza prezentul si intreaga viata, nu prea ai cum sa eviti regretele.

      • calinakimu spune:

        Nu faptele trecute îți marchează viața…faptele prezente, deoarece nu există decât PREZENT. Deoarece nu trăim prezentul, că-l trăim in stare de inconștiență, această inconștiență va genera destin, care se va manifesta tot ce prezent. Ce rost are să regreți că ai fost inconștient?! Dacă realizezi că esti inconștient…nu mai esti, pur si simplu, iar atunci nu mai generezi nenorociri.

      • Pentru un copil e mai greu sa gandeasca lucrurile la nivelul acesta. Citeste cartea.

      • calinakimu spune:

        Copilul a fost greșit educat…iar comsecințele sunt firești…

      • Eu ma refer strict la aceasta carte, nu in general. In general, ma feresc sa judec pe altii si sa fiu tot timpul contra.🙂

      • calinakimu spune:

        Ca mine…Mda…înțeleg că trebuie să gândim la fel…sau îm consens…într-o lume care și-a pierdut…sensul. Asta este CONSTIENTIZAREA de care vorbesc si care este CONTRA(zici tu)…

      • Nu trebuie sa gandim la fel. Imi place cum scrii, dar majoritatea comentariilor tale sunt negativiste. Viata e frumoasa cu bune si cu rele, nu trebuie sa vedem totul in negru.🙂

      • calinakimu spune:

        Nu comentarile mele sunt negativiste, ele reflectă o realitate pe care o edulcoram…pentru a deveni suportabila. Ce-i aia cu bune si cu rele…?! Cine poate delimita binele si răul, pe ce criterii?! Nenorocirea este ca ACUM mor oameni de foame, in razboaie, se ucid pentru a se jefui, sistemele socio-politice-economice și religioasă exploteaza oamenii, ne mimțim, ne furam…si pot comtinua mult si bime. Asta nu este negativism…este REALITATEA cu bune si rele(?!)…Care bune?! Cum cântărim?! Este bine doar când răul nu ne afectează pe NOI ?! Este rau când ne afectează raul pe NOI ?! Criticismul meu are o bază , din păcate , solida. Doresc să CONȘTIENTIZĂM cauzele acestor dezechilibre tot mai mari.
        Desigur, am parerile mele asupra anumitor subiecte, pareri care nu coincid neaparat cu ale altora. De aceea spun ca este PĂREREA mea…Eu cred ca FIECARE este nevoie să aibe o parere propie, asta nu inseamnă contrazicere, sau negativism…înseamnă COMPLEMENTARITATE.

      • Ok, astept in continuare comentariile si parerile tale cu interes. In viata mai sunt totusi si lucruri frumoase pe langa atatea nenorociri.

      • calinakimu spune:

        Eu spun că REALITATEA adevărată, nu aia contrafăcută…este MIROBOLANTĂ…și știu ce vorbesc. Față de realitatea asta UNICĂ de care vorbesc, asta contrafăcută, pe care zici că o critic…este jalnică. Cum să mă fac că nu o văd ?!

Lasă un comentariu

