Atacator inchipuit


3226-1398073954
Inchipuit de mine.
Vin acasa in seara aceasta pe la orele 20.00.
In fata blocului gasesc un individ cam la 1.85 m , cu o caciula trasa aproape pe ochi si imbracat tot in negru. Parea sa nu aiba o treaba anume, ci isi pierdea vremea citind biletele cu anunturi vechi si uzate de vreme de pe zidul blocului.
Descui usa blocului cu cartela de acces a interfonului si intru, lasandu-l pe tip sa lectureze in continuare peretii. Cand mai erau 5-6 cm sa se inchida usa, simt ca trage de usa si zice: Stati sa intru si eu.
Inaintez eu si el dupa mine. M-am gandit sa nu intru in lift ca nu cumva individul sa fie vreun periculos si sa n-avem loc unul de altul acolo.
Mi-am schimbat brusc directia de mers spre cutiile de scrisori, incercand sa par interesata in a-mi lua corespondenta. Desi speram ca in timpul acesta barbatul sa se urce in lift, nu a fost chiar asa.
S-a oprit la circa 1.5 m de mine, si-a dat caciula jos si a ramas privindu-ma. Fiind lumina in scara, am avut ocazia sa-l vad mai bine; genul acela de barbat masiv, cu ceafa lata si chelios. Vazand ca a ramas cu privirea pe mine, am inceput sa simt o oarecare teama. Si deodata il aud spunandu-mi: – Domnisoara, stati linistita, ca eu il astept pe Cristi. Sa nu va fie teama, stiu ca pare dubios sa intre unul asa ca mine dupa dvs, dar nu sunt periculos. Si intr-adevar, in cateva secunde a aparut langa noi vecinul Cristi .
Eu am putut sa scot pe gura doar : – Ok, sunt linistita, nu am nici o problema.
Dar in sinea mea ziceam: – Bine, fratele meu, si nu puteai sa spui asa de la inceput ?!  Sau sa strigi: Cristi, ba Cristi !!! ca tot e la moda.
Sper sa fie prima si ultima mea experienta de genul asta. Nu vreau sa stiu prin ce spaima trece o persoana atacata, daca eu m-am impacientat asa pentru o alarma falsa.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Atacator inchipuit

  1. Lycos spune:

    Asa-i daca umbli noaptea.

  2. Bogdan Dinu spune:

    Fiecare dintre noi ne amuzam cumva. Cred că respectivul obișnuiește să facă asta :))

  3. Nu avea toata tigla pe casa, asta-i sigur ! Cum sa comporti ca un bandit , ca apoi sa zici senin, aaaa, domnisoara , dar eu sunt cel mai cuminte baiat din cartier , aaa, nici nu m-am gandit sa va sperii :))

Lasă un comentariu

