Dacă aș avea o rachetă de tenis și eu aș da cu ea de pămât după rândurile citite în articolele scrise de dumneavoastră, domnule Cristian Tudor Popescu!


ALEXANDRA.S

După ce-am putut să citesc, doar atât mi-a rămas să spun domnule Popescu…

”În ce-o privește pe Simona Halep, e trist să ne amăgim cu scuze gen glezna, bandajul prea strâns ș.a.

Problema Simonei noastre ține tot de trufie: nu vrea să învețe”

Hai să o luăm cu sfârșitul de data asta.

În primul rând domnule Popescu, trufia nu împiedică niciodată capacitatea de învățare. Să fii arogant înseamnă ceva, să fii lipsit de informație și dorință de învățare e altceva.

În al doilea rând, Simona nu e a noastră. Ori eu nu-mi amintesc să fi contribuit în vreun fel la creșterea ei. Nu suntem niciunul dintre noi Stere Halep sau  Tania Halep. Nu e a noastră  și nici nu o să fie. Noi putem doar să ne bucurăm de perfomanțele pe care ea le aduce muncii ei și  cărora se întâmplă din fericire să li se alăture numele României uneori…

Vezi articol original 555 de cuvinte mai mult

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Dacă aș avea o rachetă de tenis și eu aș da cu ea de pămât după rândurile citite în articolele scrise de dumneavoastră, domnule Cristian Tudor Popescu!

  1. calinakimu spune:

    Am jucat și eu ani buni tenis, am cochetat chiar cu performanța, așa încât cunosc stările jucătorului aflat în teren. Stările sunt asemănătoare, indifferent de nivelul competiției.
    Popescu are dreptul să-și spună părerea, cum am și eu și tu, și oricine altcineva…Că părerile diferă, este NORMAL, doar suntem UNICI, sau ar trebui să fim astfel.
    In ceea ce mă privește, consider că Siomona are probleme psihice, că nu nu-și poate gestiona stările…Dacă cei din jur n-o vor ajuta, dacă ea nu va realiza ceea ce se petrece cu ea pe terenul de joc, cu siguranță că va devein o jucătoare de pluton. Poate să arunce cu racheta pănă la cer, problema se află în căpușorul ei drăgălaș…PĂREREA mea.

Lasă un comentariu

