Cadou de la Coca-Cola


Ieri am avut parte de o surpriza din partea celor de la Coca-Cola. Eu si vecinii mei de bloc am primit vizita unor tineri care au oferit cate o sticla cu gustoasa bautura  – care da dependenta, fie vorba intre noi🙂  – fiecarui locatar.
Cu ce ocazie s-a intamplat fericitul eveniment … sa nu ma intrebati ca nu stiu. Baietii aia erau asa de grabiti incat nu am apucat sa schimb doua vorbe cu ei. In fata blocului ii astepta camionul Coca-Cola, semn ca actiunea era una de amploare.
Multumim , sa fie primit si sa va tina Dumnezeu obiceiul !🙂

20160714_210408

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Cadou de la Coca-Cola

  1. calinakimu spune:

    Coca-cola….nu este o băutură comestibilă…în ciuda faptului că oamenii o beau din…inconștiență.

Lasă un comentariu

