Intrebarea saptamanii : Cu tocuri sau fara ?


Acest articol a fost publicat în Intrebarea saptamanii și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Intrebarea saptamanii : Cu tocuri sau fara ?

  1. Tipsynel spune:

    Depinde! Eu fără ea cu dacă mergem la un local select! Eu fără ea fără dacă mergem la munte, mare sau în călătorie. Eu fără ea fără în pat! Eu cu ea fără dacă-i baschetbalistă! O zi plăcută!🙂

  2. Pingback: Ciudat sau nu? (leapşă) | Jurnal de mamică de rege mic

  3. Lucia Cozma spune:

    Fără, prefer teneșii.

  4. Diana Radu spune:

    Votat: „Fără!”
    În toată vieţişoara mea, dacă am mers de vreo 10 ori pe tocuri! Nu pot! Nu sunt stabile!
    Prefer teneşii cu blugi şi un tricou sau o cămaşă. Mai ales când mă grăbesc…

  5. Si eu tot fara. Prefer sa ma simt comod si cu picioarele „pe pamant”

  6. Zic, fara..🙂
    E vara, si mai mult nu-mi pot „scalambai” piciorele pe tocuri.Este o parere. No, daca trebuie ceva „oficial” as opta pentru sandale comode, cu toc mic, subtire. Pana la urma e vorba de obisnuinta, de profilul fiecaruia.
    Zi faina !🙂

Lasă un comentariu

