Tipuri de oameni care nu imi plac


nu-va-suport2

  • Oamenii care vorbesc tare in mijloacele de transport in comun si oamenii care stau lipiti de usa desi nu coboara.
  • Cei care isi dau cu parerea despre absolut orice desi ei habar n-au pe ce lume sunt.
  • Persoanele care se plang mereu, care cauta in continuu motive pentru a se jeli.
  • Oamenii guralivi, care vorbesc doar pentru a se auzi.
  • Cei care se lauda pana dau in penibil.

  • Persoanele care au obiceiul de a intarzia. Mi se pare o lipsa mare de respect fata de ceilalti.
  • Oamenii care abuzeaza de ironie si de glume proaste.
  • Cei care au uitat de unde au plecat si ii trateaza de sus pe ceilalti, crezand ca totul li se cuvine lor.
  • Cei vesnic nemultumiti si care dau intotdeauna vina pe cei din jur pentru esecurile lor.
  • Persoanele care au plecat din tara si , la putin timp, incep „ sa uite ” limba materna.
  • Oamenii care se lauda cu rezultatele sportivilor de parca ar fi ale lor si la prima infrangere ii fac in toate felurile.
  • Curiosii, cei care vor sa stie mai multe decat stii tu despre tine.
  • Paranoicii care sunt convinsi ca toata planeta comploteaza impotriva lor.
  • Cei care au boala contrazicerii.

Deocamdata ma opresc aici.

Voua ce tipuri de oameni nu va plac ?

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Tipuri de oameni care nu imi plac

  1. M.C. spune:

    Daaa, mai ales ultimele 3, 4 categorii. Și întârziații – nu-mi place lipsa de punctualitate, denotă lipsă de respect si fata de sine, nu numai față de ceilalți. E doar parere mea…

  2. illusion spune:

    Am stat să mă mai gândesc la încă o categorie, dar le-ai zis pe toate… cel puțin toate cele în care intră oamenii pe care nu îi suport eu…

Lasă un comentariu

