6 lucruri care ma fac sa rad cu pofta


face-grinSunt o persoana careia ii place sa rada. Bine, nu asa oricand, cu oricine sau fara motiv. Mai bine zis, nu-mi place sa rad a prost.🙂
Am facut o selectie a lucrurilor care ma fac sa rad cu pofta si acestea sunt :

  • Bancurile bune spuse cu intonatia potrivita.
  • Imi place sa rad de mine atunci cand gafez ; norocul meu e ca nu mi se intampla prea des.🙂
  • Copiii care rad cu pofta chiar si din motive banale.

  • Farsele bine puse la punct, dar nu deplasate.
  • Catelusii care invata sa mearga si se poticnesc la fiecare pas; mi se par foarte simpatici.
  • Gigi Becali. Stiu ca nu e frumos sa razi de semenii tai, dar nu ma pot abtine in ceea ce-l priveste.

Pe voi ce va face sa radeti cu pofta ?

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la 6 lucruri care ma fac sa rad cu pofta

  1. Ioan spune:

    Nu prea ne mai face nimic dar ne-ar bucura niste lucruri cum ar fi copiii.

  2. DB spune:

    Cățelușii care învață sa meargă cu siguranța ma fac si pe mine sa zâmbesc! 😌

    O zi frumoasa! 🌞

  3. Pingback: 6 lucruri care ma fac sa rad cu pofta :) « Prea târziu te-am iubit…

  4. Sincer, nu am făcut o selecție riguroasa a situațiilor hilare. Dar în mod sigur îmi plac oamenii veseli,aduc o stare de spirit benefică.
    Zi faină și veselă, să fie! 😊

Lasă un comentariu

