Bancul zilei


copil-care-radeUn cioban statea sprijinit in bata. Bata era cam lunga si ciobanul statea un pic pe varfuri. Un turist ii spune:
-Bade, parca e cam lunga bata aia.
-Cam lunga.
-Si de ce nu tai o bucata din ea?
-M-am gandit eu sa tai o bucata din ea, da’ vezi tu, aici unde tin eu mainile, pretinu’ de la care o am o facut niste modele cu brisca si mi-e pacat sa le tai.
-Da de ce nu tai de jos, bade?
-Doar nu is nebun, ca aici sus e lunga, nu jos!

Acest articol a fost publicat în Bancul zilei și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Bancul zilei

  1. Pingback: Bancul zilei :D « Prea târziu te-am iubit…

Lasă un comentariu

