Intrebare intrebatoare


semn-de-intrebare-pdl

E normal si sanatos ca parintii sa-si pupe copiii pe gura ?

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Intrebare intrebatoare

  1. o femeie spune:

    haoleoooo…ce uram babele mamaiei ce veneau sa imi dea cateva ventuze mie, nepoata aia dragalasa si bucalata ce mancam tot😀 . Si mai ales cu forta!! ba imi aduc aminte de un vecin adult de care imi era frica ce venea sa pupe copiii pe la bloc pe gura – si unele fete stateau ca asa erau obisnuite si acasa!!!

    Eu am ales sa nu cu fetita. Exista o gramada de moduri de aratat dragostea si atentia, am explicat ca sarutul pe gura este doar pentru indragostiti si „les amoreaux” si se va pupa dupa 16 ani (😀😀 ).

    Ca o remarca personala, sarutul nu e mod de aratat dragostea fata de copil), mai degraba vine din nevoia mea de a cersi atentie si de a fura din sentimentele aluilalt, din descarcat energia mea interioara care nu stiu daca e tot timpul e cea mai ok. De ceva ani meditez ca pup copilul cand vreau si mai ales cand ma simt ‘nesigura si neimplinita’ – pupatul copilului e nevoia mea si uneori copilul a inceput sa respinga. Am ales sa imi arat iubirea si dragostea si altfel: joaca, imbratisari, zambete etc.

  2. altii se pupa si cand sunt mari pe gura :))) glumesc , desigur ! nu este normal , da-i la naiba de inconstienti. numai mamaia la tara acum 40 de ani imi dadea niste ventuze de nu ma spala nici apa Dunarii :))

  3. diuras spune:

    :)) daca este normal? si care ar fi criteriul (a)normalitatii? sa te saruti pe gura cu alti copii(cum fac destui si eu am facut o) si nu cu parintii? a, da, stai ca parintii sunt maturi si se gandesc la microbi bla bla… cat despre sanatate: bunica mea a fost o taranca sanatoasa si-mi dadea mancare mestecata de ea cand eram mic, parintii m au sarutat pe gura…m am intrebat uneori de unde oare sanatatea mea robusta? n am un raspuns. cat despre igiena? ha ha ha pe cate pun gura copiii, puberii s.a.m.d. gura parintilor este parfum. stiati ca la unele curti in trecut regii isi sarutau pe gura fiii ca semn al legaturii? dar ei erau criteriul normalitatii:)

  4. Întrebarea la care nu găsesc răspuns este ”de ce ți-ai pupa pe gură copilul doar când este mic și nu continui să faci asta și după vârsta adolescenței?” Sau se continuă și după? Hmm..so fucked up!

  5. M.C. spune:

    Nu știu ce mai e normal sau sănătos zilele astea, dar categoric NU!
    Am o repulsie instinctiva cand văd așa ceva.

  6. cristi29b spune:

    Inacceptabil!

  7. Ileana spune:

    Nu!
    O zi frumoasa!❤

  8. Administrator spune:

    Nu este normal. Poți să îl pupi pe obraz, dar nu pe gură. Eu nu sunt de acord cu acest gest.

  9. Vaiiii! Mor când văd asta. Nu stiu daca este neapărat neigienic, insa nu imi place gestul. Sper sa nu fac asa când voi avea si eu copil.

  10. Nu prea cred ca e normal, dar asta depinde doar de parinti. Crezi ca e normal ca parintii sa dea alcool copiilor? NU E! Si totusi…

Lasă un comentariu

