0-5, parca asa mai merge


suporteri-romania-euro

Mi-a placut ce am vazut in seara aceasta.
Chiar daca a fost un meci in care Romania a fost favorita si a jucat impotriva unei echipe ramasa in 10 oameni din minutul 3, mi-a placut cum au jucat ai nostri. I-am simtit mai determinati ca data trecuta, poate si reasezarea in teren i-a avantajat, au abordat un joc mai in forta, cu o viteza superioara celei din meciul anterior.
De remarcat, in mod deosebit, au fost Nicusor Stanciu care, prin doua pase de gol si unul marcat, si-a luat revansa fata de ratarea acelui penalty de care nu vreau sa-mi mai amintesc si Razvan Marin, fiul lui Petre Marin, care da semne clare ca nu e baiatul lui tata, ci cel care ar putea sa-si depaseasca tatal cu mult. Azi a facut un prim pas reusind, cum spunea si comentatorul meciului, sa faca in 12 minute ce nu a facut tatal lui in 9 meciuri la nationala, sa inscrie. Am ramas placut impresionata de jocul lui ce pare foarte degajat in conditiile in care debuteaza in echipa nationala. Gol, pasa de gol, sut de la distanta ce a dat emotii portarului; sper sa confirme cu fiecare meci de acum inainte ca isi merita locul in aceasta echipa, sa aduca numai bucurii tatalui sau si lui Gheorghe Hagi al carui jucator este si poate ca se vede lucrul acesta.
Dupa meciul din seara asta, parca mai prindem sperante pentru rezultate bune in aceasta campanie de calificare pentru Campionatul Mondial din 2018.
Sa nu pierdem din vedere, insa, ca am jucat cu o echipa de un nivel inferior noua si cu un om in minus.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la 0-5, parca asa mai merge

  1. Dan spune:

    Dahm a reusit in sfarsit sa descopere formula prin care sa batem o echipa care joaca in 10…

  2. Aia a fost echipa? Atletico Textilaaa!

    • Am spus si eu ca e o echipa inferioara noua, ramasa in 10 oameni, dar asta nu inseamna ca nu s-au putut remarca niste lucruri bune in jocul echipei noastre. Nici Muntenegru nu e o echipa de top si ne-am chinuit cu ei, vai mama noastra.🙂

Lasă un comentariu

