5 filme pe care vreau sa le vad


Le enumar in ordinea interesului pe care mi-l starnesc

  1. Deepwater Horizon – pare genul de film care ma atrage: inspirat din caz real si care sa ma tina interesata de la inceput pana la final.

2. Caini / Dogs –  pentru ca e film romanesc – in ultima vreme sunt interesata de productiile noastre –  si pentru ca trailerul m-a facut curioasa, mai ales coloana sonora angoasanta dublata de latratul cainilor.

3. Nerve: Adevar sau provocare – pare diferit de restul filmelor si mi-e dor sa mai vad un film cu si despre adolescenti, am inteles ca are si suspans.

4. Sieranevada – sincera sa fiu, trailer-ul nu prea ma atrage, mi se pare plictisitor, dar filmul e laudat si promovat in asa fel incat m-a facut curioasa; sper sa nu fiu dezamagita.

5. Mechanic: Resurrection – nu e genul meu de film, singurul motiv pentru care l-as vedea este ca m-a innebunit o colega cu Jason Statham asta ; e indragostita de el, ca sa nu spun altfel , imi vorbeste mereu despre el si vreau sa vad si eu ce e de capul omului. La o prima vedere nu imi atrage interesul, nu mi se pare a avea un aspect fizic care sa ma dea pe spate; dar ma rog, gusturile nu se discuta.🙂

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la 5 filme pe care vreau sa le vad

  1. Vali Crintea spune:

    Pe cele romanesti le-am vazut si consider ca doar de castigat vei avea vazandu.le. Iau din lista ta ultimul film si-l pun in lista mea de asteptare, desi ma atrage si NERVE . Mersi !.

  2. Alexandra spune:

    Era fain daca treceai si anul in care a aparut filmul, dar poate editezi putin articolul🙂 Am impresia ca am vazut Mechanic: Resurrection, dar nu mai stiu exact, orisicum lista prezentata de tine e chiar buna! Multumesc!

  3. N-am vazut niciun din filmele astea si acum imi pare rau ca n-am descoperit acest articol mai devreme pentru ca weekendul e pe sfarsite.

  4. Jason Statham spune:

    :))

Lasă un comentariu

