Melodia de joi


Acest articol a fost publicat în Melodia de joi și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Melodia de joi

  1. Pingback: Smiley Forever !un cantec minunat descoperit gratie Reginei Buburuza:) vocea calda a lui Smiley, locuri dragi din Bucuresti, prajiturica cu mesaj, barcutele din Herastrau…nu exista nimic mai frumos pentru a incepe toamna :) | salonuldecreatie

  2. draga Buburuza, mi-ai facut ziua mai frumoasa cu acest cantec! desi, avand in vedere ca am plecat din Ro. de ceva luni si nu am mai intrat nici pe blog, mi-a adus prea multa melancolie in suflet..Insa iti sunt recunoascatoare pentru ca Smiley e un artist pe care il apreciez si eu si are o sensibilitate aparte. Un noiembrie fericit cu bucurii in suflet!

Lasă un comentariu

