Favoritele lunii octombrie


Azi o sa va detaliez despre ce mi-a atras atentia in sens pozitiv in luna octombrie.

Am folosit apa micelara de la Garnier care mi-a facut o parere buna. Nu mi-a uscat pielea, dar, in acelasi timp, nu mi-a creat un aspect lipicios al tenului. Curata bine, hidrateaza si imi face pielea catifelata.

bandicam-2015-04-10-09-56-06-721

O si mai buna impresie mi-a facut lotiunea micelara Bioderma Sensibio H2O la care nu voi renunta prea curand. Curata delicat fata, indeparteaza machiajul rezistent la apa, imi da o senzatie de prospetime, calmeaza si reduce iritatiile pielii. Imi place ca actioneaza foarte repede, ma demachiez doar in cateva secunde acum; nu imi da o senzatie de disconfort in zona ochilor cum se intampla in cazul altor produse sa apara usturimea aia sacaitoare ; curata foarte bine pielea, nu e nevoie de clatire . Sticla din plastic in care e ambalat produsul este destul de mare, cred ca o sa-mi ajunga mult si bine.
Din cate am inteles, lotiunea poate fi achizitionata doar din farmacii; eu am luat-o de la Sensiblu cu aproximativ 60 RON sticla de 500 ml si nu regret, v-o recomand cu incredere.

bioderma-sensibio-h2o-solutie-micelara

Carte

Am citit Dictionarul ilustrat al gesturilor de Joseph Messinger, dupa ce, cu ceva timp in urma, citisem Cartea gesturilor de acelasi autor si Caroline Messinger. Dictionarul este mult mai explicit si complex, are foarte multe poze care ilustreaza concret gesturile pe care le explica. Practic, dupa ce citesti aceasta carte, vezi altfel oamenii, ii vezi prin prisma gesturilor pe care le fac, ii intelegi altfel, mai mult decat ar vrea ei sa-i intelegi.🙂

dictionar-ilustrat-al-gesturilor-editia-a-ii-a_1_fullsize

Filme

Fata din tren este un film care mie mi-a placut; e genul meu preferat de film deoarece imi pune mintea sa munceasca pentru a anticipa cine si ce face pe acolo prin el.🙂 Initial am citit cartea  si, desi de obicei filmele nu mai au acelasi farmec precum cartea, ba uneori chiar te dezamagesc, de data aceasta m-am bucurat ca am citit cartea mai intai. Mi-a fost de folos in sensul ca stiam personajele si, la inceputul filmului cand apar multe personaje intr-un timp scurt trecandu-se de la o imagine la alta foarte repede, mi-a fost usor sa le reperez; altfel, cred ca as fi fost putin confuza in primele minute ale filmului.

Alt film care mi-a placut a fost Sully regizat de Clint Eastwood si avandu-l in rol principal pe Tom Hanks, film ce prezinta ceea ce s-a intamplat dupa ce pilotul american Chesley Sullenberger a aterizat fortat in raul Hudson in ianuarie 2009 si a salvat viata a 155 de pasageri. Se pare ca nu au fost numai felicitari si laude la adresa lui, dar nu va spun mai mult, merita vazut.

In fine, am vazut si Nerve: Adevar sau provocare care, spre surprinderea mea, mi-a placut. Mie, in general, filmele cu adolescenti mi se par destul de superficiale in ultima vreme, insa acest film mi-a contrazis parerea. Acum sa nu va imaginati ca e cine stie ce capodopera, insa mi-a placut tema abordata si faptul ca au cam lipsit cliseele obisnuite ale filmelor cu tineri.

Daca vreti sa impartasiti cu mine impresiile voastre despre cele de mai sus, va astept cu drag comentariile.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Favoritele lunii octombrie

  1. Nerve mi-a placut la nebunie! Ilustreaza perfect influenta internetului si tehnologiei in vietile noastre.

  2. oana m spune:

    Abia aștept să văd și eu Fata din tren! Mersi pt recomandări! ☺

  3. Mulţumim pentru recomandări! Apa micelară chiar mă interesează, iar filmele.. urmează să le vizionez, poate chiar astăzi. Zi frumoasă!🙂

Lasă un comentariu

