Intrebare intrebatoare


semn-de-intrebare-pdl

Ce fel de oameni nu ai vrea sa ai in viata ta?

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Intrebare intrebatoare

  1. raulburlacu spune:

    Toti oamenii își au loc în viata ta. Unii apar ca o lecție, unii că o minune, iar alții ca un crunt si nesfârșit regret. Fără fiecare om din trecutul nostru, noi nu am mai fi rezultatul de astăzi. Fără fiecare om din prezent, noi nu vom mai evolua în viitor. Suntem un rezultat ciudat intre lacrimile ochilor de astăzi si gândul speranței de mâine. Spun si eu🙂

  2. Nu aș vrea să am în viața mea (ne)oameni, ci oameni.

    Era o vorbă: „fii OM, e gratis!” (:

  3. Ciprian Blidaru spune:

    Cameleonici, superficiali, invidiosi.

  4. Gabriel spune:

    Tradatori neiubitori

  5. Nicolae Constantin spune:

    oamenii negativisti

  6. Nu as vrea sa am de a face cu oameni falsi, egoisti, dar nu pot sa i evit pe toti, din pacate.

Lasă un comentariu

