Favoritele lunii noiembrie


A trecut si luna noiembrie.
Asa ca va spun ce mi-a placut mai mult si mai mult.

Samponul uscat Batiste
La inceput nu m-au atras sampoanele uscate. Am cumparat unul din gama Batiste, dar l-am lasat nefolosit mult timp. Numai ca intr-o zi a trebuit sa ma duc intr-o vizita in urma unei invitatii spontane. Parul meu avea nevoie de o reimprospatare rapida si mi-am adus aminte de samponul meu uitat intr-un colt. Imediat cum l-am folosit mi-am dat seama ce util e in casa omului. Actioneaza foarte rapid, da un aspect de curat parului si lasa un miros placut in urma lui. Ba chiar imi da si putin volum.

45329-800x800watermark

Tot in luna noiembrie am descoperit Burger-ul Crispy Chicken de la Oro Toro .  Nu sunt eu mare amatoare de mancare fast-food, ba din contra ; insa, intamplator, luata de val si de cei care ma insoteau in oras, m-am lasat prada tentatiei. Trebuie sa recunosc ca, desi nu stiu cat de sanatos e,  are un gust foarte bun, are tot ce-i trebuie si l-am devorat intr-o clipita. 🙂

burger-crispy-chicken

O amica mi-a propus sa citesc Jurnalul unui Adam de Bogdan Marcu, o carte ce pare usurica la inceput, cu multe exprimari deocheate , o carte ce prinde la adolescenti. Insa, pe parcurs, lucrurile se mai schimba si autorul ne prezinta niste pilde, sfaturi si vorbe de duh despre iubire, despre relatii, despre femei ; pe scurt, cam ce a invatat el din toate experientele mai mult sau mai putin serioase cu reprezentantele sexului feminin. Mi-a placut ca se citeste repede si ca a reusit sa-mi dea o stare buna .

jurnalul-unui-adam

Filmul care mi-a placut luna trecuta a fost Shut in / Intrusul  cu Naomi Watts si cu adorabilul pusti Jacob Tremblay pe care l-am admirat si in Room; un film pe gustul meu, cu suspans, care sa nu ma plictiseasca si care sa-mi puna intuitia la incercare. Mi-a functionat si de data aceasta. 🙂

Melodia favorita in luna noiembrie a fost a lui Smiley – Indragostit (desi n-am vrut). Si inca nu mi-a trecut. Omul asta face ce face si scoate piese foarte frumoase.

Cam astea au fost favoritele mele in luna ce a trecut. Astept sa fiu surprinsa placut si in luna decembrie, mai ales ca este o luna speciala .

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Favoritele lunii noiembrie

  1. mie nu-mi place smiley… eu sunt cu muzica ceva mai ritmata. burgerul ala chiar arata bine! si baietelul asta cred c-a jucat si-ntr-un film un pic de groaza, tare misto. imi scapa numele acum…

  2. ciresel zice:

    Gama Batiste? Wow, au si pentru barbati cu miros de cirese? ^_^

Lasă un comentariu

