Ce mi-a atras atentia saptamana aceasta


Luni  – Inca un balon pentru Ronaldo

Marti  – Scriitor prolific mai are tarisoara noastra

Miercuri –  In sfarsit, ne mai civilizam si noi

Joi – Nici eu nu am un raspuns

Vineri – Impresionant, mai ales finalul

Sambata  – Omul moare, manevrea Heimlich ramane

Nici un copil nu ar trebui sa treaca prin asa ceva

Duminica – Doamne-ajuta !

Romanilor le plac smecherasii

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Ce mi-a atras atentia saptamana aceasta

  1. nelu21 zice:

    Ciolos chiar este dansul un smecheras. De ce? Simplu, pentru ca multi ministri au trecut pe la fundatiile lui Soros. I-am verificat personal dupa CV. S-au terminat ONG-urile la Soros? Si tehnocrat ar trebui sa insemne oengist? Eu zic ca pe langa habarnist, mai e si sclav. Cine a impus numirile din cabinet?

    Iar CTP este un marxist. Pe mine nu ma surprinde faptul ca a castigat PSD, cat timp toate partidele din Romania sunt mizerabile. La USR din nefericire, foarte multi sunt de la Monica Macovei (M10).

Lasă un comentariu

