Intrebare intrebatoare


semn-de-intrebare-pdl

 

Care este cel mai bun sfat pe care l-ati primit pana acum ?

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Intrebare intrebatoare

  1. LEMA zice:

    Ti-ai luat-o-n freza? Nu-i nimic. Fa-ti freza si mergi mai departe!!

  2. Steinhardt zice:

    N-am mai primit sfaturi pentru ca mentorii lipsesc. Singurele lucruri intelepte le primesc de la iubirea mea. Pe altii insa, imi place sa-i aud uneori vorbind cu motivatie despre viata. Cred ca n-ar trebui sa ne lasam si sa ne facem viata asa cum vrem noi!

  3. kutukamus zice:

    Now that is a very tough question. 🙂

  4. „be happy””!!😋😘 a fost indemnul cel mai bun primit !! cum ca de fapt in tot ce faci in viata sa incerci sa fii happy!! cat timp mai ai de trait „bine””
    eu sunt ingrozita de natia noastra angoasata si incrancenata!! si uricioasa!😬🙈

  5. Să ascult toate sfaturile cu atenție, dar să fac cum cred eu că e mai bine.

  6. illusion zice:

    Cel mai bun sfat? Sa nu-mi pese 🙂

Lasă un comentariu

