Favoritele lunii ianuarie


A sosit vremea sa povestesc despre ce mi-a placut mai mult in ianuarie.

Gelul de dus Le Petit Marseille

Hidrateaza bine, imi place ca e foarte cremos si ca ingredientele lui sunt de origine vegetala. De asemenea, hraneste pielea in profunzime , e foarte placut la atingere si lasa un aspect matasos, insa, cel mai mult, imi place mirosul floral, fresh si faptul ca se clateste usor. Cu siguranta, il voi  mai cumpara.
gel-de-dus-hidratant-cu-flori-de-portocal-250-ml-le-petit-marseillais-10040142

 

Gelul de picioare de la Yves Rocher

Acest gel este un produs pentru picioare obosite. In prima faza, m-a atras mirosul de lavanda care imi place in mod deosebit , dar si uleiul de menta pe care il contine, eu fiind fan menta in orice forma ar fi ea. Racoreste intr-un mare fel pielea, ba chiar simti ca iti plutesc picioarele. 🙂 Imi mai place ca intra repede in piele, nu este gras si nu pateaza. Este bun de folosit in mod special vara si seara dupa baie cand iti reface picioarele obosite dupa o zi de mers pe jos. Il recomand cu incredere.

yves-rocher-gel-racoritor-anti-oboseala-pentru-picioare-50ml

 

Uleiul de cocos Solaris

Cu siguranta ati auzit despre multele  beneficii pe care uleiul de cocos le are asupra sanatatii daca stim cum sa-l folosim. Desi se gaseste in orice Plafar, eu l-am descoperit datorita cumnatei mele care il foloseste de ceva timp si e foarte multumita. Uleiul de cocos are multe intrebuintari de la gatit pana la demachiere, e bun ca tratament pentru par, pentru ten si ajuta pielea dupa depilare. Eu il folosesc, in mod special, pentru ten pe care il hraneste foarte bine, intra repede in piele si nu lasa un aspect uleios. Miroase foarte frumos si am observat ca inlatura impuritatile si petele rosiatice de pe piele. Nu o sa ma despart de el.

1429382678-ulei-de-cocos-presat-la-rece-solaris-200ml-8

Filmul preferat al lunii trecute a fost Collateral Beauty , o drama cu Will Smith, Edward Norton, Kate Winslet, Helen Mirren si Keira Knightley. Este un film emotionant care  ne prezinta modul in care oamenii descopera frumusetea vietii in ciuda suferintei si, de asemenea, felul in care dragostea, timpul si moartea se completeaza reciproc aducand echilibru in existenta oamenilor. Desi filmele lacrimogene nu sunt preferatele mele, acesta chiar mi-a placut. Nu am plans, insa erau destui pe langa mine in sala de cinema care plangeau in hohote.

Cartea ce mi-a placut mai mult si mai mult dintre cele citite in ianuarie este Sotia calatorului in timp de Audrey Niffenegger. Ulterior, am vazut si filmul care mi-a placut la fel de mult. M-am apucat sa o citesc fara sa stiu nimic despre subiect, dar m-a prins imediat. Este vorba despre un tip care calatoreste in timp si despre relatia pe care o are cu sotia lui in conditiile date, o poveste de dragoste emotionanta, plina de momente, dialoguri si intamplari interesante. Nu vreau sa va dezvalui prea multe, doar un paragraf care mi-a placut foarte mult : Don’t you think it’s better to be extremely happy for a short while, even if you lose it, than to be just okay for your whole life?  V-o recomand cu tot dragul in speranta ca o sa va placa la fel de mult ca si mie.

sotia_calatorului_timp

Melodia favorita a lunii ianuarie a fost cea a lui Feli – Timpul ; imi plac vocea  si stilul pe care il abordeaza. Participarea Maiei Morgenstern in videoclip m-a bucurat in mod special.

Cam atat pentru luna ianuarie, ne concentram pe preferintele lunii februarie de acum.

Sa fiti iubiti !  🙂

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Favoritele lunii ianuarie

  1. Sunt curioasă să văd cum este cartea am mai auzit de ea!!

Lasă un comentariu

