Romanului ii sare mustaru’ repede , mai ales lui Nastase


Azi au fost primele meciuri din Fed Cup intre Romania si Marea Britanie. Simona Halep s-a impus clar cu 6-4, 6-1 in fata jucatoarei Heather Watson; toate erau bune si frumoase. Numai ca in al doilea meci, din bune si frumoase toate au devenit rele si urate.
Am vazut un public care nu stie sa se respecte pe el si sa respecte jucatoarele, am vazut un arbitru cu exces de zel, am vazut un Ilie Nastase facand un mare scandal si un deserviciu echipei pe care o lasa fara capitan, am vazut o Johanna Konta aparent foarte sensibila, plangand intr-un moment in care, fiind condusa de Sorana Carstea, avea nevoie de o pauza si a obtinut-o.
Ilie Nastase avea tot dreptul sa protesteze, insa maniera in care a facut-o este incalificabila. Sunt atatea cuvinte in limba romana si in limba engleza prin care iti poti exprima nemultumirea, incat sa apelezi la jigniri si injuraturi mi se pare total deplasat, cu atat mai mult pentru o persoana cu o cariera extraordinara in spate si care trebuie sa fie un exemplu de conduita sportiva. Totusi, nu ma surprinde un astfel de comportament la Ilie Nastase, asa a fost dintotdeauna si asa va fi mereu, altfel n-ar mai fi el ; sunt celebre meciurile lui din tinerete cand intra des in conflict cu arbitrii si cu publicul, folosind diverse exprimari mai putin ortodoxe.
Pe de alta parte, am doua nelamuriri :
1. Este normal ca supervizorul competitiei sa fie englez in conditiile in care Marea Britanie concureaza ?
2. In momentul in care o jucatoare paraseste terenul din proprie initiativa, se intrerupe meciul pentru a-si linisti ea lacrimile sau pierde prin abandon ?

Sa speram ca maine rezultatele vor fi de partea Romaniei si ca atmosfera va fi una normala si civilizata.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Romanului ii sare mustaru’ repede , mai ales lui Nastase

  1. Am urmarit si eu ambele meciuri si cand am vazut toata nebunia de pe final nu mi-a venit sa cred! Mi-a placut mult cum a comentat Sorana cele intamplate. Sper ca Halep sa castige meciul de maine. Poate asa, Konta va avea un motiv cat de cat decent de plans.

Lasă un comentariu

