Romania este in finala Eurovision


Slava Domnului ! Suntem in finala !!! 🙂

Cum vi s-a parut prestatia lor ?

Avem sanse la un loc fruntas sambata ?

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Romania este in finala Eurovision

  1. illusion zice:

    Nu știu ce să zic… nu mi se pare a fi ceva WOW. Ce mă enervează e că mereu trimitem la Eurovision piese care nu doar că ne reprezintă deloc ca țară, dar sunt și un pic expirate. Plus că se votează politic întotdeauna…

  2. Din pacate melodia este nu doar anticomerciala, ci si in spiritul clar al TVR. Adica lipsita de originalitate, facuta la comanda, cu iodlere dedicate si fără nicio șansă de a deveni hit. Să-l văd eu pe ăla care fluieră Yodel it! Cât despre loc… undeva pe la coada, pentru ca Eurovizionul este un spectacol susținut și votat politic, în funcție de interesele fiecarui post național aservit puterii. Păcat…

  3. TinaC zice:

    Wow! O veste bună. Eu zic că avem niște șanse dar nu știu dacă de primele 3 locuri… 😔 E o melodie 🎶 bună, față de altele din anii anteriori.

  4. Isaia14 zice:

    Eu zic ca avem! Dar Eurovision este si un concurs al surprizelor. Ce sper eu? Sper sa se repete 2010 cand a castigat Lena, adica sa nu castige Italia. Si poate ar avea sanse si Romania, desi si bulgarul e periculos.

Lasă un comentariu

