Ce mi-a atras atentia saptamana aceasta


Luni – Individa asta se mai ocupa de Primarie ?

Eu zic sa le dam si jumatate din tara pentru asa o cauza nobila

Marti – Nici vorba de asa ceva 

Ia uite-l si pe evaluatorul-sef

Miercuri – Si-au dat singuri in cap

Joi – Macar atat sa faca si ea

Vineri – Bucurosi de oaspeti

Sambata – Traditii

Duminica – L-or fi ajuns blestemele ?!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Ce mi-a atras atentia saptamana aceasta

  1. anuska zice:

    Draga Buburuza ,mi-ai facut ziua frumoasa ! 🙂 cu acest articol mi-a placut mult 🙂

    Buna dimineata!
    O ceasca de cafea
    cu o floare langa ea,
    trimisa din partea mea!
    Sa ai o saptamana cu realizari fericite !

Lasă un comentariu

