Visele si lenjeria de pat


E iarna, e frig si totul e inghetat.
Pe vremea asta, cel mai bine ma simt in casa mea, in dormitorul meu, in patul meu calduros cu o carte in mana si un ceai aromat.
Asternutul fin imi da o senzatie placuta si de multe ori ma intreb daca lenjeriile de pat au un rol important in a te face sa te simti mai bine, in a avea un somn mai odihnitor si, de ce nu, in a visa mai frumos cu ochii inchisi sau deschisi.
Am observat ca, de cele mai multe ori, lenjeriile in nuante deschise ma fac sa adorm mai repede si sa visez mai colorat. Nu va ganditi la prostii   🙂

D2

D1

Majoritatea viselor sunt in alb si negru, dar se pare ca un mediu placut de somn te poate face sa visezi in culori.
Si cum mie imi place latura colorata a vietii, m-am hotarat sa-mi imbunatatesc calitatea somnului si a viselor prin achizitionarea unor lenjerii de pat in nuante cat mai vesele.

C1

Acum e acum. Ideea e ca nu vreau sa iau la picior magazinele de lenjerii.
Vreau ca operatiunea asta sa-mi ia cat mai putin timp, dar, in acelasi timp, sa gasesc lenjerii ieftine, frumoase si de calitate.
Prin urmare, imi voi indrepta atentia spre un magazin online de lenjerii de pat.

De ce? Pentru ca e foarte simplu.

Ai toata marfa in fata ochilor .

Poti sa-ti alegi produsul preferat fara a fi presat de vreun vanzator insistent care incearca sa te convinga ce model sa cumperi.

Nu stai la coada.

Poti sa te consulti cu alte persoane fara a trebui sa le plimbi dupa tine la magazin.

Singura problema care poate aparea este de a nu te hotari pe care sa o alegi. Toate sunt frumoase, fiecare model iti poate influenta starea de spirit intr-un fel sau altul .
Cel mai mult mi-ar placea sa visez in culorile lenjeriei de pat. 🙂
Va dati seama ce bine ar fi sa poti alege culoarea in care sa visezi ?!
In noaptea aceasta, vreau sa visez cu putin mov. 🙂 Prin urmare, dormim in lenjeria cu pricina.

C2

In incheiere, indiferent de culoarea lenjeriei de pat, va doresc sa visati in nuante cat mai calde atat cu ochii inchisi, cat si cu ochii deschisi. 🙂

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Visele si lenjeria de pat

  1. Pingback: Concursul “Lenjerii de pat” s-a incheiat | Reteaua de bloguri

  2. bun articol,ce sa zic ai dreptate ca lenjeria este intr-adevar importanta,cel putin pentru mn ca si pentru tine dupa cum vad

    Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.